Sügis

Eestis on suur kevade, kuid Uus-Meremaal on värviline ja esimeste öökülmadega kuldne sügis. Päevavalgust jääb iga päevaga tuntavalt vähemaks, täna oli seda kõigest 10 tundi. Õnneks on praegu ainult uhke lehesadu ning talvine, peaaegu 4-5 kuud kestev vihmasadu pole veel alanud.
Manakau rabarberipõld - siin on rabarber söögikõlbulik terve aasta.
Selle "lendava taldriku" piloot on küll sündinud õnnesärgis😄. Kõrval on järsk kallas sügavikku, kuid sõiduk on maandunud maantee pervele ning jäänud terveks.
Otaki rand
Meie elukohale kõige ligem rand - Waikawa Beach.

28. aprilli õhtul, kui riik oli just läinud eriolukorra tasemele 3 ning rangeid karantiinipiiranguid hakati järkjärgult leevendama, õnnestus meil juhuslikult näha ühte esimestest linnadevahelistest reisirongidest, mis sõitis tühjalt jaama, et järgmise päeva hommikul, kui reisirongide liiklus  pidi taastatama, võiks ta alustada oma reisi. Uskumatu, kuidas sellised lihtsad asjad võivad meele rõõmsaks teha. Varahommikul istusime motika selga ja läksimegi ronge pildistama.
Esimene reisirong

Keesi ilusate rongifotode galerii: https://trainspo.com/Kees/gallery/
Enamik pilte ja videosid on meil tehtud Horowhenua piirkonna piires (me lihtsalt ei tohtinud pikka aega sellelt territooriumilt kaugemale sõita).

Horowhenua piirkond

Nüüd on 1,5 nädalat oldud juba eriolukorra tasemel 2 ning elu on hakanud tasapisi normaliseeruma. Kuna on jälle lubatud ka riigisisesed reisid ja on taastatud laeva- ja praamiliiklus siis meil on plaan sõita homme nädalasele lõunasaare reisile. Ehk seekord õnnestub meil vähemalt osaliselt selle saare ilu ja võlu näha.

Porirua

Tuletõrje alarm vabatahtlikele tuletõrjujatele. Esimest korda kuulsime sellist alarmi jõulude ajal kui olime Wellingtoni lähedal. Toona mõtlesime, et see on maavärina või tsunaami häire, sest olime parasjagu tsunaami evakuatsiooni piirkonnas.

Maalitud elektrikappide galerii kasvab küll aeglaselt, kuid siiski. Kunstniku pintslipuudutusega elektrikappe on Uus-Meremaal ohtralt, kuid kahjuks jäävad mul paljud väga ilusad pildistamata, sest motika kaasreisijana ei jõua ma Keesile alati piisavalt kiiresti ja ohutult peatumismärguannet anda. Jagan teiega mõnda huvitavamat kõrvallinnast Levinist (ristiga on I ja II Maailmasõjas langenute mälestuspargi kõrval, teine advokaadibüroo ees).

Eile hommikul kell 6.50 istusime ilusates riietes arvuti taha ning osalesime Keesi klassiõe pulmas, mis toimus läbi zoom videokonverentsi. Pruutpaar asus Californias, kõik külalised üle maailma erinevates riikides. Videosilla vahendusel oli osalejaid 170 ringis. Pruutpaar ja steremoonia olid ilusad ning sündmus liigutav nagu ikka.

Six ütles …
Teil seal nii ilus ja ise ka väga vahvad üles vuntsitult (muidu ilma ka, aga ise te ei jaga selliseid pilte ju 😂)